woensdag 25 september 2019

De foto’s van vandaag vinden jullie Hier

10 opmerkingen:

  1. Het zag er weeral een fijne dag uit Walid! Amuseer jullie allemaal en geniet ervan. En natuurlijk een grote dank je wel aan de leerkrachten voor de foto's, de toffe activiteiten en het eten!
    Slaapzacht walidje
    mama en zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sarah, ik zie dat jullie goed bezig zijn, ik vensen jullie heel veel plezier met wat jullie aan doen.
    Groetjes aan iedereen,
    Sarah tot bennenkort...........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Ajuni, Hope all is well. Mamma loves you sweetheart�� slaap lekker��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Fayah.....nog altijd zo leeg en raar hier in huis zonder jou....miss you tons!

    Love you and sleep good my baby...

    Mama Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Abd Alhaji alshawwaf
    Hoe gaat het met abdalhai

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hollo
    Abdalhay I am mama w papa I saw your pictures it isso butiful and great
    We miss you so muchand we love you my lovely soon
    Thanks teachers for care to aboud

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik Ben fader van abdalhai
    Ik hab alle foto's van abd Alhaji al alshawwaf gezien
    Ik ben blij
    Groeten aan abd Alhaji
    aub
    Erg bedankt leraars

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hâte de te revoir mon yanis tu nous manques très fort je t’aime mon fils ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. C'est ma ilias dalil profite bien de tes vacances et mange beaucoup quand on attend ton retour

    BeantwoordenVerwijderen